Underbara jobb!

Jobbat ikväll och jag är superglad. Började 16 och slutade halv 1. Men jag och Jessica stannade kvar till 2 och satt o surra med Kicki, för hon jobbade natt. Satt o prata om alla möjliga saker, om vad som hände nu förtin och vilka som ska ha barn och vilka som gjort slut, och om alla goa tider på Hallsta kiosken. Hon är go hon Kicki :)

Har haft massa skoj ikväll, tyskarna ha drucke nå jävulskt med öl ( i min syn iaf, men tydligen inte ur deras), och efter massa öl o prat o skoj så säger ena "We take it easy tonight, but tomorrow when the games begins, then we will celibrate" :P Hm, ja ni tyskar är känd för o dricka öl, och ni lever upp till de ryktet med må jag säga :)
Men dock sakna jag Per, Frida, Susanne och Jörgen :S Tråkigt att dom inte jobbar längre. Men men, thats it.

Imorgon kl 3 är de fika på Hallsta, Åsa fyller år så hon skulle bju på tårta :) Sen äre dax för jobb igen och jag längtar massa! Men först ska jag på stan och kolla om ringen är klar! ;) <3 Tihi!

Nu blire att krypa ner i sängen! God natt!
Postat av: Minigrisen
URL: http://lina007.blogspot.com 2009-02-04 / 11:38:39

Ännu ett filmtips (om du inte redan har sett den förstås): "Changeling" med Angelina Jolie. Dra mig baklänges säger jag bara. Om det vore möjligt att krypa igenom tv-rutan och strypa vissa personer så hade jag gjort det. :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss