Viktoria och daniels förlovning?

Ja de tycker jag faktiskt är ett jävla jippo. Ett sånt ståhej.
Mamma hade köpt aftonbladet här om dan, och då följde de med en "extra tidning" om deras förlovning, på 46 JÄVLA SIDOR! Tycker jag att det är överdrivet? Jo en aning.

Beta denna gång? Jag vann men fick minus ändå.
Vad har jag lärt mig av detta? Att aldrig spela mot någon med mindre ranking än mig.

Nu blire de Las Vegas och sen sova. Imorgon ska jag åka till stan och hämta upp Dennis E, åka på Hallsta, inhandla inför lördagen, gå på stan, åka på Valla och hälsa på kusin (råka glömma göra de idag, förlåt Karro) och sen hälsa på Momma en sväng.

Jill Gioia - Piece of my heart, forever my favorite! <3
you know it.

God natt suckers!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss