Kul helg!

Denna helg har vare grymt härlig och skön. Jobbade i Fredags, men efter jobbet vart de till att dricka öl på 51an med Johanna, Dennis och Louise, riktigt trevligt vare. Efter stängning så fortsatte festen i mulle kojjan. Vid halv 4 anlände jag och Dennis till lägenheten. MYS!

Lördag vare också jobb som gällde, rullade in en jävla massa folk. Men de va kul.
Därefter så åkte jag, Louise och Johanna till Näsåker. Louise försvann åt ett håll och Johanna åt ett annat, och jag mötte upp Fanny och Linus och umgicks med dom hela kvällen. Dansade styrdans med både Kåren och Linus, shakade ass på Popklubb med Fanny. Och jisses vad kul jag hade, de va en grym kväll :)
Vid 2 kom pappa och hämtade mig och Johanna (eftersom Louise hade drage tidigare), skjutsade även hem Linus och Fanny till Rå.



Tack alla för denna underbara kväll och helg för övrigt :)


Bilder från när vi va i kusten, på risön o några andra dagar:

Underbara kusten!


Risön med mor, far och wille!

   


En skön och vacker kväll i norrland!



Wille plockar blommor från Mommas buskar :P



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss