Utgång i stan.

Utgång i stan med lite olika folk vart de. Hade riktigt skoj.
Men är som jag sagt förut, sjukt less på krogen och är hellre på "utefester" på sommaren. Så jag hade hellre vare i Ramsele.

Vid kvart i 4 så kom jag innan för dörren hos Dennis.
Va rätt drygt att gå bort dit, men fick sällskap av Patrik i telen iaf.

Söndagen bestod av mys, åkte till Jesper och firade han som fyllt år.
Därefter åkte jag och Dennis och spelade kubb med Robert och Marre. Först tjejerna mot killarna, två matcher, vi förlora båda :P Sen jag och Dennis mot Robert och Marre. Då vann jag och Dennis. Tro de va 3 matcher vi spela då.
Sen åkte vi åt var sitt håll, jag och Dennis la oss o kikade på Blue Crush. Lika bra som alltid.

De va meningen att jag skulle åka till Forsmo och sova, så Dennis fick sova i tid. Men jag vart så myssjuk så ja sov där ändå. MYS!

Nu ska jag till o städa och sen leka vidare med Designen.

Jag älskar dig Dennis!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss