Helvetes helg del 1

Förra helgen vare partaj, började med lite öl o surr hos syster o hans. Sen vid halv 10 kom louise o hämta mig så for vi till henne o drack innan vi begav oss till Appelbergs där Ida o Nils mötte upp oss.
Va inte där nå länge, drog ut istället. Träffa Madde, Brems, Veronica, Albin och GÖTE som hängde med in på Valve. Röjde loss som fan, kul hade ja.
Efterfest hos Balbin vart de o sen hem till Forsemo o sova.

Dock va de inte den som va helvetes helgen, de är denna;

I Fredags så va jag chafför åt Madde, Veronica, Emma och Nathalie. Åkte upp till Junsele vid halv 8? Åkte till Claes där de va en massa folk. Alla va full, så jag gick upp till Tomas lägenhet o satt där vid datorn i väntan på att få skjutsa dom på dansen.
Då Albin kommer upp;
A- Malin, ni ha ingen bil.
J- VA?!?! Vart är den då?
A- Eller jo, ni ha bil, men ingen nyckel.
J- Nehe?! Vart är den då?

Också gick han iväg, kom tillbaka med en kille.

A- Här är tjejen som kör, du kan ge nycklarna till henne.
Killen- Ne dig såg jag på festen, du kör inte alls.
J- Men äru dum? De är jag som kör, va tro du jag sitter här uppe själv vid datorn och dricker vatten om jag inte kör för?!
Killen - Glöm de du kör inte alls.

Sen gick han ut, och då kom Emma o Nathalie upp o börja tjafsa med han att han skulle ge tillbaka nycklarna.
Och de vart ett enda stort tjaffs efter ett tag.

20 minuter senare så åker denna kille upp på dansen. Med bilnycklarna.
Frågar Albin om han kan skjutsa upp mig, ja säger han, så vi springer ner till bilen, men då kasta Albin nycklarna till mig så fick jag köra.

Väl uppe på dansen stå denna kille och ska betala in sig. Så vi säger till vakterna att han ska inte in för han ha tage mina bilnycklar. Men dom kunde inte göra något, så vi fick hämta polisen.

Väl tillbaka med polisen så peka vi ut vem killen va, och då bad dom han ge tillbaka nyckeln till mig eftersom han hade ingen rätt o ta den. Men han vägra.
Men efter många om o men så gick han in (för han hade gett den till en kompis) och hämta den och gav tillbaka den. Dock förstog han inte hur polisen kunde ta av han nyckeln och ge tillbaka den till mig.

Sen va jag förbannad resten av kvällen. Satt i bilen, skjutsa runt folk. Surra med Albin, min enda nyktra vän, i väntan på att klockan skulle bli 1 och att damerna skulle komma ut. Sen när klockan vart kvart i 2, så kom alla mina små får också åkte vi ner på Stennäset igen för efterfest hos Tomas. De vart jag, Madde, Emma, Veronica, Nathalie, Brelle, Tomas, Jonas, Krulov, Patricia, Tina, Frida och några till?
De va en jävla fart på dom iaf, men Madde o Patricia va dom som höll ut mest tro ja. Vid 3 ville jag o Veronica komma hem, men de va svårt o övertala Madde. Så vi gav upp o hoppades på att de skulle rinna ut i sanden o alla skulle bli trött, men ack så fel vi hade.
Kl 4 så satte sig jag, Krulov, Jonas o Veronica, vi va hungri så jag tog o leta igenom Tomas kylskåp, frys o skafferi. Hittade gräddstuvad pytt som jag tog o laga till. Mycket gott vare! Fast Krulov tyckte så synd om mig för att jag va så snäll :P

När klockan vart kvart i 5 så sa jag till Madde, Emma och Nathalie; "Jag far om 5 minuter, dom som ska åka med gör sig klar o går ut i bilen, för jag far.". Madde o Emma gjorde sig klar. Jag gick in i sovrumme där Nathalie och hennes ragg låg, frågade om hon skulle med "Nej jag stannar". Okej tyckte jag, samlade i hop fåren och skulle ut till bilen, men sa till Emma o gå o fråga igen ifall hon inte skulle med, o sen frågade Brems med. Men fick samma svar, "Nej, jag stannar".
Så vi gick ut o rökte, sen for vi. Skjutsa hem Brems först men sen va vi äntligen på väg hem. Väl i stan så få Madde ett sms där de stå "Vart är ni? jag ska med hem". PÖH! Aldrig att jag vände o körde 14 mil till bara för o hämta nån som sa att hon skulle stanna kvar.
Vart måttligt förbannad sen när hennes mor ringer o frågar hur vi kunde lämna henne i Junsele, VI LÄMNADE HENNE INTE HON SKULLE STANNA HOS HENNES RAGG! Men de verkade inte lilla mamman fatta, för tydligen så hade hon fått höra en annan historia om att vi inte hade frågat henne o bla, bla, bla. Men guess what, här kom ytterligare en ny historia, JAG VÄNDER INTE FÖR O HÄMTA NÅGON SOM SKULLE STANNA!

Slut diskuterat.

Kom hem halv 7, måttligt trött.

Detta va del 1 av min helvetes kväll. Även fast ingen orka läsa så mycket så skriver jag ändå :P
Del 2 kommer imorgon.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss