Sötaste som finns!

Idag hade jag ställt klockan på 10, vaknade äckligt trött. Men envisades med att inte somna om. Men låg kvar ändå, surra o smsa lite grann, låg vid datorn o kika, och upptäckte till min besvikelse att Vampire Diaries ha tage en paus o kommer inte sändas förrän i Januari :( FUCK! Men ska se om alla avsnitt iaf, för dom är sjukt bra!

Iaf så klev ja upp vid halv 12 o fikade lite, fick i mig en tredjedels tallrik mussli o yogert :S Ha ingen matlust alls :/ Men for ner o hämta min lilla solstråle på dagis vid halv 2. Så ha vare med han hela dagen, gått på stan o myst massa här hemma i Forsmo! MYYS! Finns ingen som han <3

Nu ha jag packa med mig alla saker som jag ska ha med mig till stan, ska bowla o dricka öl ikväll med jobbet.
Nu ska jag skjutsa hem Wille.

Del 2 av helvetes helgen kommer så småning om.

Postat av: Linn
URL: http://mattebokeen.blogg.se/ 2009-11-24 / 18:53:59

Det är bra med mig :)


Postat av: Lina
URL: http://lina007.blogspot.com 2009-11-24 / 19:30:21

Söt-Wille!!



Om jag skickar dig några bilder, kan du knåpa ihop en header till mig då? Jag har tummen mitt i i handen när det gäller sånt. ;D Och fastän vi inte har samma bloggportaler så borde det väl fungera ändå väl?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss