Piercing.

Idag vart de så att jag åkte ner på Hallsta och hälsade på. Kicki jobbade, längesen man träffa henne så de va kul :) Satt o surrade där i två timmar.
Innan ja åkte hem igen så for jag på Kläddax, köpte mig ett par benvärmare.

När ja kom hem så satte jag mig vid datorn, satt o surra med nå folk. Men sen vart ja alldeles för trött så då tog jag mig och la mig o såg på NCIS. Och nu sitter man här igen o ska åka bort till momma på backen me lite fika. Ingen som äter de här hemma så de måste ju ges upp.

Har även beställt en tungpiercing, hitta fler men ska vänta o se om de är min storlek :) Tog vit såklart, som jag ha i alla andra piercingar :P Känns som de skulle bli konstigt om ja tog en annan färg. Hehe.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss