ÄNTLIGEN FRISK!

Va och klippte mig i fredags som sagt, men toppade de bara, skönt o få bort de som är slitet.
Kvällens planer va att kolla på grabbarna när dom spelade fotboll i kuben. Tyvärr förlora dom alla matcher :/

(Knäppte inga kort, men här är en gammal bild från kubencupen 2 år sen.)



Därefter bar de iväg hem direkt och packa massa grejer och sen for jag på hotelle för o sova där eftersom jag hade frukost dan efter och sen börja jag jobba på Gålsjö direkt då jag slutat på Hallsta.

Vaknade rätt pigg på lördag, gick och tog fram frukosten, sen vare full rulle ända fram till 2, tur jag hade Kicki som hjälpte mig. Klar till 2 vart jag också, kasta in mig i bilen och åkte till Gålsjö där jag börja 3.
Första gången jag va där, men de gick hur bra som helst! Kändes skönt. På torsdag ska jag va själv nere i Herrgårn, lite nervös, men inte för o servera utan mer för vad dom ska dricka, kan ju inte deras viner o sånt :P
Men de löser sig!

Igår vart de en lugn kväll hemma, tänkte åka ut o snurra, men hade så ont i bena också va jag trött som en gnu! Så de vart till o sova tidigt!

Förövrigt så har jag äntligen bleve frisk! Underbart!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss