Efterbliven? Jag?

Jag kanske inte är efterbliven, men väldigt seg med vad som händer om mina dagar, för nu är de tisdagnatt och tänkte nu sätta mig o berätta om min lördag :P Efterbliven eller bara efter?


(bilden ha egentligen inget o göra med min text, men den kom fram när jag sökte efter
 "efterbliven" på google, så den fick duga, för den är ju bra söt också)


I lördags vare jobb som gällde iaf, hade de jag gjorde från när jag klev in kl 4 till ja sluta kl halv 10. Hade en mycket krävande 6:a, men dock väldigt väldigt trevlig. Och sen en annan mycket trevlig 6:a som åt 3-rätters för de va en som fyllde 90 :) Trevlig kväll på jobbet minst sagt! Fick även besök när jag jobbade av en god vän. Surra lite skit. Och sen när jag slutat kom även Louise upp o sällskapade mig en stund medans ja bytte om, även de mycket trevligt då man knappt hinner ses nu eftersom hon jobbat så mycket o sen är jag mest i Forsmo på dagarna.

(Gammal bild på mig på väg till arbetet)


Efter jobbet drog ja nån vända på stan, dött, men inte konstigt, klockan va bara 10. For till Dennis en snabbis o myste lite, kikade på dum o dummare. Sen fick man sms av Jimmy som frågade lite snällt om jag inte kunde hämta han o 3 vänner på Remsle o skjutsa dom på krogen så då bar de iväg. Och därefter åkte jag o hälsade på Per en snabbis, kollade på roliga djur på blocket o lite av en film, men sen kände jag att ja va på väg o somna så då gatt ja åka ;P Tog nå vänder på stan, hitta Rasmus C som åkte med en sväng, mycket trevligt. Träffade glada lilla Fredrik, mycket roligt de med.

(Bild på Fredrik lånad från hans FB)



Och när klockan vart 2 så tog jag o gick ur bilen o gick o skulle möta Fredrik på grillen för han ville ha skjuts, men han va inte den enda, träffade på Gustaf och Belle som även dom ville ha skjuts. Och sen kom den som va viktigast att få med hem, Jimmy :P Gick iaf in på grillen, fick en strips av Fredrik. Men sen när vi kom ut så hade Belle gått, så då vart de bara Fredrik o Gustaf som jag skjutsa hem. Och Jimmy skulle bo på Hotell Forsmo så han följde med mig hem, satt och surra massa skit innan vi gick till vardera rum o sov :)

(Hittade en gammal bild från grillen på Muhammed när han jobba där, kom o fundera på vad han gör nu.
Någon som vet? Han va alltid lika glad o trevlig då man kom dit :) )



Få inte glömma o berätta att jag träffade världens sötaste o bästa Madde med ;)
Så sällan man se henne nu :( Bero nog mycket på att vi jobba som vi gör, hon dag och jag kväll :P

(SötMadde i Parken)

Postat av: ELLEN
URL: http://eswalander.se/ 2010-02-17 / 11:18:43

snyggt hår! :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss