Hårfärg och pralinbakning.

Precis som rubriken säger så är de endel av vad jag åstakomme idag.

Sandra hade gjort så goda praliner på Gålsjö så jag gatt testa dom själv. Vit choklad med Xanté. Usch o fy så god dom vart! Skulle testa baka en kladdkaka med vit choklad också, men de få nog vänta till imorrn, tiden ha inte funnes.
Kortspel ha de också hunnes med, jag, Dennis och pappa drog en chicago, JAG VANN! :D

Mina goda praliner (truga precis i mig alla 3, mums!)



Därefter vart de en lång härlig varm dusch! Älskar att stå i duschen länge,
synd bara att man bli som ett litet russin.
Kom på att när jag va liten och vi va på en camping
duschade jag 6 timmar om jag inte minns helt fel. Undra hur jag såg ut då?

Skitsamma hur jag såg ut, jag färgade håre idag iaf, åkte till Louise för hon skulle görat på mig, men somvanligt gjorde jag de själv :P Är inte så rädd om mitt hår, är nog därför jag alltid göre själv, gåre åt helvete så gåre åt helvete, de växer alltid ut eller går att färgas om :)
Hur som helst så tog jag o köpte slinger, men hade dem i bara 10 min ungefär så jag skulle bli lite ljusare i håre (va mörkbrun), men tro de röda jag hade förut dök upp, för nu är jag lite rödbrun, men jag är nöjd!
Camilla va även hos Louise, satt o spela Yatzy och surra massa skit. Trevlig kväll!

Och nu ha jag precis lagt in lite bilder från kameran, knäppte ju på soluppgången som va i lördagsmorse när jag hade frukosten på jobbet. Här är tre bilder.

En stor anledning till att jag älskar Norrland! Utsikten är verkligen speciell.


En stor anledning till att jag älskar mitt jobb, alltid underbar utsikt.


En stor anledning till att jag älskar att fota himlen, den kan verkligen få en att le
med allt de underbara den kan framkalla.



Behöver jag säga mer?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss