Hårfärgning.

I kväll vart de först jobb, 6 2-rätters o sen lite husmans gäster. Trodde de skulle bli någolunda lugnt med tanke på antalet, men denna 6:a kunde verkligen hålla mig och Lena sysselsatt :P Men trevligt o roligt vare iaf.
Slutade halv 11, for o färga håret på Louise, spelade lite vänd 10a.

Och nu sitter jag här och tänkte ladda upp en bild på hur de vart med databorde, men ids inte hämta kameran så min kära syster och hennes kar få vara nyfikna ett tag till :P
Imorgon blire kanske badhuse med Madde om hon inte bangat, måste ringa na imorrn, annars blire nog kanske till o åka o hälsa på Kicki, eller kanske höra med Per som är uppe från Sthlm om han vill ta en öl, eller två .. eller kanske tre :) Få se vad dagen ha att erbjuda imorrn.

Jag ha även fått så pass långt hår att jag kan sätta upp de ;P



Ne nu är ja trött så jag säger god natt!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss