Kors i take!

Jobb igår, gick mycket bra. Börjar lära mig menyn nu så de är bra :)

Idag har jag vart på stan med Cissi och Johanna, gick på Lindex och köpte lite kläder åt lilla Jolie. Mycket söta om jag få säga det själv :) Sen bar de iväg till Cissi för 3 parti yatzy.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn o städa ihop lite på rummet och kolla så allt va på sin plats eftersom söta lilla Wille hade vare här inne o härjat, allt verka vara i sin ordning förutom handtaget till min träningsmaskin. Får leta reda på dom sen.

Sen kommer pappa och säger "om du gå ner o eldar så damsuga jag o plocka ihop lite innan mamma kommer hem", KORS I TAKE! Sen när väljer han damsuga framför att elda? Fick mig en liten chock. Och inte nog med de så ställde han sig o laga lite mat därefter. Hm .. de är något som inte stämmer.

Ne nu ska jag göra lite nytta innan jag ska åka till stan. Klippning imorrn, skönt o få bort de som är slitet!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss