Tänt vare här!

I onsdagskväll vart de jobb för min del, dubbla jobb skulle man kunna säga.
Jobbade både som kock och servitris. Alla som känner mig vet att jag är en urusel kock, men hör och häpna, gästerna va helnöjd och jag brände inte ner stället! Wehei för mig!

Jobb vart de även på torsdan, men bara lunch. Och därefter vart de ner o göra stan med Ida. Köpte en parfym och nå annat småplock om jag inte minns helt fel.
Kvällen tillbringades hos syster o Hans, Wille fick en bomp av mig, han vart så glad att han skalla mig på läppen.
Äre så man tackar? Verka som så :) Men söt är han ändå! Spelade Chicago o sen bar de iväg o dumpa av Ida hos Johan och jag for o sola o sen hälsa på Kicki på jobbe, alltid lika trevligt! Vid 12 hämta jag Ida också bar de iväg mot Forsmo.

Ne de här ha inte ja tid med. Ugly Betty nästa!
Postat av: Ness
URL: http://sness.blogg.se/ 2010-02-13 / 11:33:02

jaha okej!


Postat av: ...
2010-02-13 / 17:44:27

Du får planera in en spruta mot nöff nöff till veckan ! Helst måndag.


Postat av: Anonym
2010-02-14 / 22:32:13


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss