2010.

De är nog den vanligaste rubriken idag, men jag kände inte att jag orkade lägga ner nå mer energi på de.

Igår hämta jag o pappa Dinka, for o handla o därefter hem till mig o gjorde mat, pepparbiff me brieost, klyftpärer, stekt zukini och paprika, sallad o grönpepparsås :) De vart sjukt gott, vart sugen på de nu när jag skrev de .. suck.
Aja, efter maten så duscha ja o ställde mig i ordning lite snabbt o sen spela vi yatzy. Vi vann en omgång var.

Vid halv 8 dök syster, Hans och Wille upp. Satt o surra och spelade Chicago, och därimellan for Dinka till stan.
Gick inge bra alls för mig på chicagon, när Petra o Hans hamna på köpstopp så fick jag mina första poäng.

Aja, sen skulle Wille sova, så vi gick ut och smällde nå raketer vilket han tyckte va riktigt roligt.
Även mamma kom hem från jobbet då.

Efter vare in i värmen igen och äta tacopaj och kräfter, dock åt jag bara tacopaj. Usch för kräfter!
Sen vart de ytterligare ett spel Chicago vilket va ännu mindre roligt. När jag fått bra kort o ska ta chicago så sätter Hans ner oss på 0 eftersom han hade fyrtal (jag som va så lycklig över mina poäng). Efter ett tag fick även jag fyrtal, wehei!

När vi komme upp i lite poäng, Hans på 50, Petra på 38 och jag på 46 så får Hans en bra giv, två par och vart lite smått mallig, men tji fick han, för jag fick triss och därmed vann jag :D Men då sa Petra att vi skulle spela klart omgången, och tro på fan att Hans inte ta Chicago och få mer poäng än mig :S Men egentligen så vann jag, i min värld iaf ..
Sen slog klockan 12, skålade och sen fortsatte vi spela kort! När vi spelat klart gick vi ut och sköt några ytterligare raketer. Och därefter in o surra en sväng innan dom begav sig hemöver.

Jag va inge vidare trött så jag tog först o spela lite GH o därefter låg jag en sväng vid datorn o sen vart de två avsnitt Vampire Diaries, ska se om den till dom nya avsnitten kommer ut. Sen vart klockan halv 6, tänkte ja gatt ju sova innan mamma skulle kliva upp, men då ringde Stockholm (Christoffer) och va askalas o surra lite istället.
Men tillslut fick ja sova ja med :)

(Bilder tagna av mig)

(Bilder tagna av mig)

(Bilder tagna av mig)

Mycket bra nyår måste ja säga!
Detta år ska jag göra de bästa av, från och med idag!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss