Stressdag!

Usch vilken stressdag man hade igår. Men jag överlevde ju iaf?

Upp o jobba halv 5, trött som en gnu, gick bra på jobbet. Fixade ingen kortslutning denna gång iaf, dock gjorde jag illa mig lite då o då, vette fan va de ha bleve me mig på senare dar, slå alltid i arm, fot, knä eller nå annat.
Jävla klump ha ja bleve!

Kl 12 följde jag med lillebror när han tatuera sig, vart grymt snyggt. Jag vart bara mer o mer sugen på att tatuera mig. Men de kommer väl det med.

Slutade jobba kl 2. Då bar de iväg direkt till syster o Hans, myste med lillgubben o knäppte kort på Jolie.
Klockan vart halv 4  o jag gatt blåsa hem o hämta mitt stativ inför fotningen på Hallsta senare på kvällen. Men skulle va tillbaka hos Petra o Hans vid halv 5 för då vare mat.
Skynda mig hem, stressa igenom hela huset för o hitta detta jävla stativ, efter många om o men så hitta jag de, och jag vet att de är pappa som hätt in de i förråde, försök inte!



Syster o Hans bjö på våffler, faktiskt riktigt gott, jag som inte är så förtjust i våffler.
20 i 6 blåste jag in till stan igen, gjorde en grej och jag är helnöjd :)
Därefter upp på Hallsta för o fota lite till en broshyr vi ska hä ut. Surra massa med Kicki o Susanne.
Kl halv 11 tacka jag för mig också bar de iväg hemåt. Satt vid datorn en sväng innan jag kröp ner i sängen framför Cougar Town :) Så grymt bra serie!



Längtar inte tills jag ska sätta mig att kolla igenom alla bilder o redigera dom ..

Postat av: Madelene
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/ 2010-03-26 / 14:50:54

Hej, jag är som många andra med och tävlar om att bli nelly.com's nya bikini designer haha :)

Så kolla in mitt bidrag och rösta om du vill :)

Om du röstar kommentera gärna de i min blogg.

Tack på förhand :)



coooooöl blogg du har :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss