Bra start på dagen, eller?

Hm .. ingen bra start på denna dag.
Klev upp 8, pigg o någolunda glad. Trots att Tobias låg kvar o sov så gott!

Kl 9 bar de iväg till tandläkarn. Där hamna ja hos nån tandhygienisk som inte kunde nånting verka de som.

"Eftersom de inte finns nån tid o laga så få ja försöka fylla igen de,
men de här kommer lossna när du äter nästa gång."

Varför då fylla igen de överhuvvetaget?! Spånhuvve!

Sen for ja vidare till polisstation för o kolla om dom hade fått in min kamera.
Mycke riktit så hade dom de.


Polisen - Men upphittaren vill ha hittelön.
(Eftersom de va Magda som hade hitta den så tänkte ja att ja kunde prata me henne så fick hon bestämma hur mycke hon ville ha)
Jag - Ja men de kan ja ta me henne, för de är en gammal kompis till mig, Magda.
Polisen - Nee .. Han heter blablabla.
Jag - Hm, ne? De va hon som hitta den o gav den till han.
Polisen - Men han ha angett sig själv som upphittare.

Skitsnack!

Aja, nu ska ja snart ta mig nå o äta innan ja ta tag i resten av disken.
Hoppas denna dag bli bättre än hur den starta.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss