This is who I am.

Rätt festligt, Ida kom fram till mig i helgen o berätta att hon tyckte om mig för den ja va o att ja verkade stå upp för den ja är o gör som ja vill (kommer dock inte ihåg ordagrant, men om ja inte minns helt fel så vare nå åt de hållet?).
De fick mig o fundera lite över vem o hur ja är? Något ja är mest stolt över är antagligen att ja lär känna personer själv, gå inte efter rykten eller nå annat skitsnack. Ja bry mig inte om va folk gör när dom inte är me mig (såvida dom inte döda folk), de enda som räknas är väl hur dom bete sig mot mig? Ja ha underbara vänner, ja vet vilka dom är o vart dom stå, de betyder otroligt mycke för mig!



Sen äre så att för riktit många år sen sluta ja bry mig om va folk tycker om mig, de gick så mycke rykten så en dag bestämde ja mig för att bara ignorera allt, o de va inte så svårt som ja trodde att de skulle bli.
Och genom att ja sluta bry mig om va folk sa så kunde ja bygga upp mitt självförtroende, och började genast må mycket bättre! De är något ja tycker alla borde göra, sluta bry er så mycke om va folk säg, det är erat liv och endast ni bestämmer hur ni ska leva :)

Ne nu ha ja vare nog filosofisk för idag, Nu lite frukost!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss