2010, bästa året på länge!

Nytt år, o här ligg ja i soffan o fundera på va ja ha gjort.

♥ I Januari gick mitt humör upp o ner, mådde inge bra alls, men ja gjorde de bästa ja kunde, och genom de vart ja en starkare person. Vilket ja är stolt över. Man ska stå på sig, bästa denna månad va Dead by Aprils spelning, här snacka vi scenkänsla och grym överhuvve taget live!
♥ Februari månad började sjukt bra, grabbarna på Hallsta ringde o fråga om ja ville åka helikopter en sväng, självklart tacka jag ja :) Så kom dom på kraftverke neranför oss i Forsmo o hämta upp mig. Flög ner till stan o snurra där. Riktit kul vare o se stan uppefrån :)
Och inte nog me de så kom min underbara systerdotter till världen, lilla vackra Jolie! ♥
Humöre va fortfarande upp o ner denna månad, men ja började komma fram till en förklaring och lösning.
Umgicks mycke me blandade vänner, va chafför åt massa, de fick mig att må bra!
♥ Mars månad innehöll massa blandade känslor, avslutade ett förhållande. Åkte till Gävle o umgicks me Dinka.
Började umgås mer o mer me Junselepojka. Sen tog ja o gjorde nå som ja velat länge, piercade mig ännu en gång :)
♥ En sjukt rolig Bodaborg resa me högstadiebrudarna o en sjuhelvetesfest i Junsele me pojka va en bra start på April månad. Och inte nog me de, så träffade ja även Tobias för första gången, va en början på något som skulle sluta i något mycket bra :) ♥
Månaden fortsatte bra, massa fest, umgicks me bästa vänner, ute o terrängåkte me Patrik o en riktit bra sista april fest! Sjukt bra månad me andra ord!

♥ En både bra o dålig början på Maj, va på väg hem från Tobias då ja märkte att de brann i en kåk, såg inge folk. Ringde 112, stoppade en polisbil vid vägen. Som då sen fick ut en man som visade sig va där inne. "Hade de inte vare för dig så hade han inte vare i livet nu". Att höra dom orden är en känsla som aldrig kan beskrivas! Tur allt gick bra bara!
Sen fortsatte månaden bra, firade min födelsedag me goda vänner, festade me dom bästa, umgicks mycke me Tobias, umgicks mycke me Lillebror o annat bra folk.
O för att inte glömma två otroligt roliga fester, manliga stripperna på Appelbergs och sen crousingen! Damn that was what we call a hell of a party!
Men slutet på månaden va mindre bra, men tack vare Tobias o mina underbara vänner som fanns där för mig tog ja mig igenom det!
♥ Men Juni månad både börja o sluta bra, i början vare dags för Jolies dop, ja vart gudmor, sen fortsatte de me fest me dom bästa, va mycke på bryggan o sola o bada, umgicks mer o mer med Tobias, sen avslutades månan med en sjuhelvetes underbar 3 dagars midsommar helg i Junsele me dom bästa! De är en av de bästa helger denna sommar. Så bra som jag mådde då kan ja inte beskriva!
♥ Juli månad vart verkligen inte sämre än juni, började me sjukt härlit väder, vilket fick en att tillbringa mycke tid me Tobias o Troja nere vid älven och mycke tid på bryggan me lillebror o goda vänner, skar dock upp foten en gång där så ja hamna på krycker, men inte stoppa de mig inte! Hade fortsatt underbart kul ändå! 17 juli befann ja mig i Åsele för ett sjuhelvetes partaj med härliga pojkar! Och bästa av allt, såg Dirty Sanchez, Pritchard VS Dainton! Sjukt kul vare :) Månaden fortsatte o flyta på, laxfestival, återvändarkvällen och masser av nattbad!
♥ Augusti månad börjar allti bra, me Urkults festivalen i Näsåker! Bodde hos Anton me Camilla i år. Hade även andra söta damer i ett tält ute på gårn :) Denna festival slutade me ca 50 timmars fest o ca 9 timmars sömn om ja inte minns allt för fel :P Men så sjukt roligt ja hade gå inte att beskriva! En av bästa helgerna denna sommar! Månaden fortsatte me fest, sommar, sol o bad! Och umgicks mer o mer med Tobias! Och månaden slutade med en gammal hedlig fest i Kjällsjön me gamla godingar! Underbart!
♥ September började mindre bra, fick ett samtal av Tobias mor "Du behöver inte bli orolig, men Tobias ligger på sjukhus". Orolig vart man så de räckte o vart över, men lugnade sig lite när hon sa att han bröte bene. Sen fortsatte min månad riktit bra, umgicks me mycke folk och bäst av allt, ja o Tobias bestämde oss för att ge förhållandet ett försök, kan ju inte gå mer än åt helvete satt säga! Därefter så sprudlade känslorna, lyckan gå inte o beskriva, som vi båda sa, vi ha antagligen hållt de inne för att vi inte visste va vi själv gjorde :P All kärlek till dig älskling! Månaden fortsatte me Tobias födelsedag, bus me Wille o lite fest o umgicks me goda vänner! Vi hade även 2 inneboende här i en vecka :)


♥ Oktober fortsatte som resten av året, förbaskat bra me andra ord. Denna månads höjdpunkt va Volbeat konserten i Sundsvall. Så grym jävla upplevelse, snacka om o kunna leverera live! Hade gåshud under hela tiden! Mindre bra denna månad va att lillebror flytta till Gävle, that sucked! Min trogna dagdrivare lämnade mig! Men de är ju kul för han att han fått jobb iaf :P Slutet på denna månad va ruskit rolit också, svärfar fyllde 60, vilket resultera i en sjuhelvetes fest med Rappson klanen! Dom kunde också leverera minst sagt :)
♥ Nästa månad, November va en riktig jobb månad, jobbade mycke på Gålsjö o varje helg på Appelbergs me riktit roliga nya arbetskamrater :) Men de va en riktit bra månad ändå eftersom jag älskar mitt jobb, jag trivs verkligen med att träffa nytt folk o ge dom bra service!
♥ Årets mest hatade månad för min del, December, snöig, tråkig, julstressi o.s.v. MEN inte i år, hade julkänslor, stöka på här hemma, myste massa med min älskling! Hade en underbar julafton med älskling, släkten och svärföräldrar o svåger. O Juldan förgylldes av mina gamla goda vänner från högstadie! En ruskit roli fest vare, om vi bortse åter igen från Hullstas brister! Nyår firades först i gamla goa forshyddan, där igen me dom från högstadie, sen for ja vidare till älskling o firade in de nya åre me han o hans härliga gäng! Underbart kul va de!









De ja är mest stolt över under år 2010, de va att den 1/1-10 sa ja till mig själv; "De här ska bli mitt år, det ska bli de bästa genom tiderna! Och ingen, absolut ingen ska få stå i vägen för det. Nu är de min tur att må bra!"
Och jag gjorde de, 2010 va mitt år! Och de bästa är att 2011 kan bara bli bättre!

TACK till alla mina underbara vänner, nya som gamla, för detta underbara år!
Ni är alla underbar och betydelsefull!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss