Otroligt rolig kväll.

Kjelle kom o hämta oss igår, vart midda hemma hos dom, me Danne, Annica, Patte, Max, Mio o svärföräldrarna! Otroligt gott o trevlit vare iaf. Massa surr, spelade Geni, ja fick bara skitfråger, så därför vann inte ja säger vi :P
Sen sprang ja o Tobias över till grannarna en sväng, Micke, Eva o Tim. Satt där o surra, sen skulle vi till Patte för dom hade åkt hem, men dom gamlingarna palla inte så dom hade gått o lagt sig :) Så vi åkte hem, satt o myste framför musik me en bärs var o surra massa :) Bra avslut på en bra kväll!

Idag klev vi upp vi 2, så for Tobias o klippte sig o ja tog me mig Troja o gick ut o gick, vandra ner till Dinka o surra lite me henne. Mycke trevlit må ja säga! O nu kom gubben hem så nu blire bara lugnt innan man gör sig redo för kvällen som ska spenderas hos Rickard, sen bowling, o därefter hälsa på mina damer en sväng förhoppningsvis :)


All kärlek till min kära pojkvän, min familj o alla mina vänner!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss