The pain is killing me ..

År 2011 var skit för många av mina vänner, en efter en råkade ut för saker dom inte förtjäna!
Varför råkar personer, som absolut inte förtjänar det, ut för dåliga saker?
De är ju bara fel, fel, fel!
Hade jag kunnat så hade jag bestämt, att alla mina vänner skulle må bra och aldrig känna av psykisk smärta.
Men nu bestämmer inte jag .. hur arg man än bli så kan man inte ändra de som hänt.
Bara finnas där som stöd när dom behöver det.

"You can count on me like one, two, three and I'll be there.
And I know when I need it I can count on you like four, three, two and you'll be there.
Cause that's what friends are supposed to do!"

Många säger "Må inte du bra så må inte ja bra", och alla menar de säkert,
jag själv har också sagt de. Och jag menar de alltid, men 2011 fick jag verkligen känna,
känna när man delar en annans smärta. När man känner, ser och märker hur dåligt en närstående mår, och känner det själv, men ändå vet att den andra känner sju reser värre, de är nog bland de värsta jag vare med om, men ändå kan man aldrig sätta sig in i en annan persons situation.
Min önskan för 2012 är att alla mina nära ska må, att alla ska ha ett riktit leende på läpparna.
Jag ska göra vad jag kan och mer än så för att mina nära ska må bra! Låt de här bli allas vårat år!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss